Prohledat tento blog

pondělí 10. července 2023

Making family


Datum vysílání:
4. 11. 2016

FILM
Jižní Korea/Čína

V hlavních rolích:
Moon Mason jako Go Tae Bong
Kim Ha Neul jako Go Mi Yeon
Aarif Rahman jako Zhou Li Yan

ŽÁNRY: Drama, rodinné, komedie



STATUS: PŘELOŽENO KOMPLETNĚ


OBSAH:

Gu Tae Bong je devítiletý chlapec a syn Go Mi Yeon, producentky, které před více, jak devíti lety zemřel manžel. Go Mi Yeon však toužila po rodině, a proto se rozhodla jít na umělé oplodnění, z čehož vzešel její malý syn Gu Tae Bong. Gu Tae Bongovi se po otci celé ty roky velice stýskalo, a proto se jej rozhodl najít. Zjistil, že by se měl nacházet v Číně, tak neváhal, sedl na letadlo a letěl do Číny, aby svého otce přivedl zpět. Když to Go Mi Yeon zjistila, letěla prvním letadlem do Číny za svým synem. V Číně se pak oba potkávají s chlapcovým biologickým otcem Zhou Li Yanem. 

FILM ke stažení ZDE.

Titulky subscene [Jacqueline005] - ZDE

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Odkaz na film mi nejde :(

Jacqueline005 řekl(a)...

Jezismarja, co jsem to tam nahrála 🙏🤣 jsem na dovolené, v neděli upravím

Jacqueline005 řekl(a)...

Zdravím, odkaz na film již funguje :)

Okomentovat